barefoot      |      vegan      |      ethical

Barefoot boty

Ostatní



Nákup po telefonu
+420 736 124 000

Nákup po emailu
info@ahinsashoes.cz

Novinky emailem
Sociální sítě



Reklamace

Udělali jsme naše maximum pro to, aby byly Vaše Ahinsa shoes co nejkvalitnější a aby Vám sloužili dlouho k Vaší spokojenosti :)

Pokud se i tak vyskytnul důvod k reklamaci, prosím vyplňte níže uvedený formulář a my na naše náklady zajistíme vyzveduntí obuvi kurýrem na Vámi požadovaném místě a poté Vám boty co nejdříve vrátíme opravené.

Před uplatněním reklamace si prosím projděte tyto body:

  • pro uplatnění reklamace jsou závazné podmínky použití, které jste obdrželi společně s dodanou obuví
  • k reklmamaci je možné přijmout pouze boty, u nichž byly dodrženy podmínky použití
  • reklamaci je nutné uplatnit ihned po prvním zjištění závady
  • boty zaslané k reklamaci musí být v nezávadném hygienickém stavu (čisté a bez zápachu)
  • reklamaci není možné zaměňovat s běžným opotřebením (např. nadměrně "ochozené" boty nejsou důvodem k reklamaci - ale i tak, můžeme zkusit udělat nějakou opravu :) ) DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ - pokud máte botu nějakým způsobem nerovnoměrně opotřebenou (např. více ošlapaná pata oproti ostatní části boty, doporučujeme konzultaci Vašeho způsobu bosé chůze s Vaším lékařem nebo fyzioterapeutem - nevhodný způsob chůze může mít negativní vliv na Váš pohybový aparát, více viz. podmínky použití)
  • do zalepené krabice k reklamovaným botám je nutné přiložit doklad o jejich zakoupení, případně číslo objednávky, popis závady a Vaše kontaktní údaje (mobilní číslo a email)
  • po přijetí obuvi Vás co nejdříve kontaktujeme

Formulář na vyzvednutí obuvi

Kontaktní údaje













Místo vyzvednutí (výměny)
















Datum vyzvednutí zadejte prosím minimálně 2 pracovní dny dopředu. Kurýrní služba DPD Vás bude kontaktovat ohledně přesného termínu vyzvednutí.

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zajištění vyzvednutí Vámi reklamované obuvi.